FAQ'er
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle større kreditkort, herunder VISA, MasterCard og American Express, samt bankoverførsler, Paypal, Western Union og personlige checks (i amerikanske dollars eller euro).
I hvilken valuta opkræver I mig betaling?
Du vil blive opkrævet betaling i euro (EUR). Dit kreditkortselskab bestemmer valutakursen på den dag, din ordre blev afgivet. Beløbet på din kreditkortopgørelse kan afvige en smule fra det beløb, der vises på vores hjemmeside, på grund af daglige udsving i valutakurser eller kreditkortselskabernes politikker.
Hvilke lande leverer I til?
Vi leverer til 244 lande verden over via DHL Express.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Prisen for forsendelse af din ordre er baseret på vægten/volumen af dine produkter og din placering. Før den endelige betalingsside vil du få vist, hvad forsendelsesomkostningerne vil være, og du vil have mulighed for ikke at afgive din ordre, hvis du beslutter dig.
Vil I give mig besked, når min ordre afsendes?
Ved afsendelse modtager du en bekræftelsesmail med et DHL-sporingsnummer. Vi holder dig også informeret via e-mail om status for din pakke hvert trin på vejen, fra det tidspunkt, vi sender din ordre, til den endelige levering.
Kan I garantere et leveringstidspunkt?
Selvom vi ikke kan garantere et specifikt leveringstidspunkt på den ønskede leveringsdag. Gennemgå venligst vores forsendelsespriser & politikker for flere detaljer.
Hvor er min ordre, og hvornår bliver den leveret?
Kontroller venligst DHL-sporingsoplysningerne, der sendes til dig ved afsendelse. Vi holder dig også informeret via e-mail om din pakkes status hvert trin på vejen fra det tidspunkt, vi sender din ordre, til den endelige levering.
Kan I fremvise et leveringsbevis?
Du modtager en leveringskvittering via e-mail inden for 3 timer efter levering med modtagerens navn samt det lokale leveringstidspunkt.
Leverer I til hoteller, hospitaler, virksomheder osv.?
Absolut. Receptionen vil kvittere for pakken og underrette din modtager.
Hvad sker der, hvis modtageren ikke er tilgængelig på leveringstidspunktet?
Hvis din gavemodtager ikke er til stede på leveringstidspunktet, vil DHL automatisk levere igen den næste hverdag. Hvis din modtager stadig ikke er til stede den næste dag, vil DHL efterlade en seddel på døren med pakkens sporingsnummer og det lokale telefonnummer på det nærmeste DHL-agentur. Det er op til din gavemodtager at kontakte DHL og aftale en leveringstid.
Leverer I i weekenderne?
Vores fragtfirma DHL leverer ikke i weekenderne.
Har I en butik?
Nej, vi har i øjeblikket ingen butikker. Du finder os udelukkende online.
Tilbyder I kuponer?
Nej, vi tilbyder ingen kuponer.
Vil I udleje/sælge mine personlige oplysninger?
Aldrig, gennemgå venligst vores privatlivspolitik.
Hvis du ikke kan finde et svar på dit spørgsmål, bedes du kontakte os.