Afkast

1. Returnering af produkter i tilfælde af faktisk defekt eller mangel på aftalt kapacitet

1.1. Vi bestræber os på at levere 100% kundetilfredshed. Hvis du modtager et forkert eller defekt produkt, eller i tilfælde af andre problemer som følge af vores fejl, bedes du straks kontakte vores kundeserviceteam via afsnittet Kontakt os for yderligere oplysninger.

1.2. I alle tilfælde af returnering af produkter købt i vores onlinebutik på grund af faktisk defekt eller dokumenteret mangel på aftalt kapacitet som følge af vores fejl, gælder følgende:

i) De returnerede produkter kan kun sendes til vores distributionscenter på adressen Ipsilantou street 174, Attiki PO 187 58, Grækenland. Afhentning af produktet på vegne af vores virksomhed vil kun blive håndteret af vores partnertransportør, efter at du først har kontaktet vores kundeserviceteam via afsnittet Kontakt os og informeret os om det påviste problem i forbindelse med det specifikke produkt. Afhentning af det produkt, der skal returneres, vil udelukkende finde sted på den leveringsadresse, du har angivet til os ved din ordreafgivelse.

ii) Det produkt, du sender tilbage til vores virksomhed, skal være i samme stand, som det blev modtaget i. Det skal være ubrugt, det skal være komplet i sin intakte originale emballage med alle de dokumenter, der fulgte med produktet, og det skal opbevares under korrekte opbevaringsforhold.

iii) De returnerede produkter skal ledsages af kvitteringen/salgsfakturaen eller

følgesedlen. Bemærk venligst, at hvis et af ovennævnte dokumenter mangler, kan din anmodning ikke imødekommes, og produktet vil ikke blive afhentet af vores virksomhed.

 

1.3 Vi behandler din returneringsanmodning inden for en rimelig tidsfrist. Det bemærkes, at i tilfælde af fortrydelse annulleres de point, du måtte have optjent fra det specifikke køb i forbindelse med Eleniannas loyalitetsprogram, hvis beløbet for dine køb, efter at det beløb, der er returneret til dig i forbindelse med fortrydelsen, er blevet fjernet, ikke overstiger det beløb, som du er berettiget til "Point" for, som angivet i EleniannasLoyalitetsprogram. Det samme gælder i tilfælde af produktreturneringer i henhold til artikel 11 om fortrydelse.