Personal menu
Søg
Du har ingen varer i din varekurv.

Afkast

1. Returnering af produkter i tilfælde af faktisk defekt eller manglende aftalt kapacitet

1.1. Vi tilstræber at levere 100% kundetilfredshed. Men hvis du modtager et forkert eller defekt produkt, eller i tilfælde af andre problemer som følge af vores fejl, bedes du straks kontakte vores kundeserviceteam via Kontakt os sektionen for at få yderligere oplysninger.

1.2. I alle tilfælde af returnering af produkter købt i vores netbutik på grund af faktisk defekt eller påvist manglende aftalt kapacitet som følge af vores fejl, gælder følgende:

i) De returnerede produkter kan kun sendes til vores Distributionscenter på 174, Ipsilantou street, Attiki PO 187 58 Grækenland. Indsamlingen af produktet på vegne af vores virksomhed vil kun blive håndteret af vores partnertransportør, efter at du først har kontaktet vores kundeserviceteam gennem Kontakt os sektionen og informeret os om det dokumenterede problem i forbindelse med det specifikke produkt. Afhentningen af det produkt, der skal returneres, vil udelukkende finde sted på den leveringsadresse, du har oplyst til os ved afgivelse af din bestilling.

ii) Det produkt, du sender tilbage til vores virksomhed, skal være i samme stand, som det blev modtaget. Det skal være ubrugt, det skal være komplet i sin intakte originale emballage med alle de dokumenter, der fulgte med produktet, og det skal opbevares under de rette opbevaringsforhold.

iii) De returnerede produkter skal ledsages af detailkvitteringen/salgsfakturaen eller

Følgeseddel. Bemærk venligst, at hvis et af de ovennævnte dokumenter mangler, kan din anmodning ikke opfyldes, og produktet vil ikke blive afhentet af vores virksomhed.

1.3 Vi behandler din returanmodning inden for et rimeligt tidsrum. Det bemærkes, at i tilfælde af fortrydelse annulleres de point, du måtte have optjent ved det specifikke køb i forbindelse med eleniannas loyalitetsprogram, hvis beløbet på beløbet på dine køb ikke overstiger det beløb, som du er berettiget til "Points" som angivet i eleniannas loyalitetsprogram . Det samme gælder i tilfælde af produktreturnering omfattet af artikel 11 om fortrydelse.